woensdag 26 augustus 2015

KIKO € 1,20 LIPLINERS REVIEW!

Hi Beauty's, 


Ben ik de enige persoon die meer lipliners heeft dan lippenstiften/lipglosjes? Liners zijn gewoon zo veel fijner naar mijn gevoel. Misschien omdat ik ook meer van een matte look hou dat ik heel mijn lippen inkleur met liners en lippenstift vaak oversla..yes I do. Anyway, vandaag review ik drie KIKO Smart Lip Pencils. Ik heb deze een tijdje geleden gekocht bij Kiko Alexandrium, Rotterdam voor maar 1,20!! So lets get to it.. 



700 Light Sienna - 712 Rose Mauve - 706 Classic Red

706 Classic Red is een echte rood (true red), hij is niet bordeaux donker of oranje. Vergelijkbaar met Ruby Roo van MAC waar dit potloodje heel mooi mee staat.



712 Rose Mauve is mijn lievelingskleur tussen deze drie. Het is een echte Kylie Jenner mauve met een roze ondertint. Deze kleur is perfect voor de herfst. De kleur lijkt op de eerste lipswatch foto lichter door de licht inval, op de tweede selfie shot uit het licht zie je de kleur zoals je hem in de spiegel ziet. 



De namen vertellen allemaal iets over de kleur. 
700 Sienna is Italiaans voor een rood/bruinachtige kleisoort. Deze kleisoort word ook vaak gebruikt als pigment in verf. De naam Light Sienna zegt dus dat dit een lichte bruin is. Het is een mooie natuurlijke kleur die je eigenlijk elke dag kan dragen om de lippen een beetje kleur te geven en te definiëren zonder dat ze erg opvallen. Ik vind dat je een beter beeld krijgt van de kleur op een foto uit het licht want de onderste foto is zoals je de kleur in het echt ziet. 



De KIKO Smart liners smeren heel makkelijk op de lippen omdat het product erg romig is. Ondanks dat het product romig is wanneer je hem aanbrengt breekt hij niet makkelijk af (I tried). Ze doen je lippen geen pijn, scheuren niet en drogen je lippen helemaal niet uit. Je lippen voelen zelfs gevoed en zacht aan. Omdat ze zo zacht zijn moet je ze wel vaak slijpen anders krijg je geen mooie precieze lijn meer rond de lippen. Ze zijn goed gepigmenteerd en naar mijn mening fijner dan MAC liners. Ja ik zei het, beter dan MAC. Het enige minpuntje dat ik kon vinden was dat ze een chemische geur hebben maar op de lippen ruik je het niet meer. Ik ben super blij met deze KIKO potloodjes, zacht, gepigmenteerd, makkelijk aan te brengen en verkrijgbaar in mooie kleuren, allemaal voor maar 1,20.


De KIKO Smart Lip Pencils zijn verkrijgbaar in 16 kleuren in KIKO winkels en online op de site.


Wat is jou ervaring met KIKO producten en zou jij deze lipliners kopen?

xxx
Lilussh 

3 opmerkingen:

  1. Rose mauve vind ik ook echt super mooi, zeker voor de prijs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tweede em de derde vind ik mooi. Ik heb niet veel lipliners denk 3 ofzo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen