zondag 14 juni 2015

Review: Urban Decay Naked Skin Foundation

Bonjour beauties,




Vandaag ben ik terug met een foundation review. Foundation is waarschijnlijk mijn holy grail favorite beauty product. Er is geen ander product dat zoveel verschil maakt in uiterlijk als foundation (naar mijn mening). Ik zeg zelf altijd, zonder goede foundation zal je make-up er nooit perfect uitzien. Daarom vind ik het minder erg om te investeren in een goede dure foundation. Ik ben vorig weekend naar Parijs geweest. Oui oui, en dat betekend ...Sephora. De hemel op aarde voor make-up lovers. In de sephora op Champs-Élysées heb ik de Urban Decay Naked Skin Weightless, Ultra Definition, Liquid Foundation gekocht in de kleur 5.0. Deze foundation kost 35,95. Ik heb hem nu al een week gebruikt en ik moet zeggen dat dit de beste foundation is die ik tot nu toe ben tegen gekomen.


Deze foundation zorgt voor een mooie medium dekking, precies goed voor elke dag maar je kan hem ook opbouwen. Als je gezegend bent met een mooie huid is dit een full coverage foundation voor jou. Hij voelt licht aan zoals de naam al zegt en zorgt voor een demi-mat finish. Dus niet helemaal mat en droog maar ook niet shiny en glanzend. Wat ik echt geweldig vind is dat hij echt onzichtbaar is op de huid. Je huid is egaal maar niet; ik heb foundation op daarom is mijn huid egaal. Hiernaast zitten er geen parabelen (schadelijke stoffen) in de foundation. Ook heeft deze foundation anti-aging benefits. Naast al deze voordelen heb ik maar twee minpuntjes kunnen bedenken. Namelijk de prijs en de geur. De eerste nadeel valt voor mij weg wanneer ik al de voordelen bij ekaar optel. De geur is voor mij ook niet heel storend. De geur doet me denken aan MAC Studio Fix Fluid foundation. Als je niet houd van chemische, verfachtige geurtjes dan zal je dit ook niet fijn vinden. Maar zodra hij opgedroogd is ruik je de geur niet. Ik vind het helemaal niet erg om 35 euro uit te geven voor een goede foundation omdat ik hem elke dag gebruik. Hij zit lekker, heeft goede/opbouwbare dekking, is niet schadelijk voor de huid en fotografeert heel mooi.  Ik zou hem aanraden voor mensen met verschillende huidtypen.

                                               
                             
                  

Lots of Love
Lilussh
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten