maandag 28 december 2015

Budget Friendly: ELF Setting Spray

Hello ladies, 
Vandaag wil ik het hebben over de setting spray van Elf die ik een tijdje terug heb gekocht. Het gaat over de bestseller van het merk, namelijk de Make-up Mist & Set. Hij kost maar 4 euro en is dus een van de goedkoopste setting sprays op de markt. Ik zag steeds vaker reviews voorbij komen over de Elf setting spray en wou hem zelf testen. 
De Spray bevat Aloë, groene thee, komkommer en vitaminen A, C en E. Het hoort gebruikt te worden als een soort haarspray voor het gezicht (to lock up that make-up). Dus wanneer je klaar bent met het aanbrengen van je make-up spray je een beetje magische mist op je gezicht waarna je make-up all day blijft zitten. However, ..
Ik heb de spray nu al een paar maanden gebruikt en wil graag mijn ervaring delen. Als eerste, hij voelt super nat aan. Wanneer je ook maar een keer drukt op het pompje dan voelt het alsof ik een glas water over mijn gezicht heen krijg. De spray belooft ook hydraterend te zijn maar dit is een beetje to much vocht voor mijn doen. Ik heb zelf een vette huid en ik merkte dat op het einde van de dag mijn gezicht nog vettiger was dan normaal. Nogmaals, ik heb de spray keer op keer gebruikt maar het deed niks voor me. Mijn make-up bleef niet lange opzitten. Heb jij een droge huid dan zal jij waarschijnlijk een andere ervaring hebben. Ik kon ook echt niet geloven dat het niet werkte voor mij omdat ik zoooveel positieve reviews heb gelezen. Ik gebruik de spray nu niet meer om mijn make-up te setten maar ik gebruik hem wel om mijn oogschaduw mee op te doen. Ik spray namelijk mijn kwasten en ga daarna met de kwast in de oogschaduw. Hierdoor pakt de kwast veel meer product op en is de pigmentatie van de schaduw ook stukken beter. Heb je een paar minder gepigmenteerde/goedkope oogschaduw liggen waar je niks mee doet of kan dan raad ik dit zeker aan. Ik hoop dat deze informatie iemand helpt die overweegt om de spray te bestellen. Ik zeg doen! Ook al voelt hij voor mij te nat aan en deed het niks voor de langdurigheid, voor maar 4 euro breng ik hiermee elke dag mijn oogschaduw looks to the next level. Heb jij een droge huid dan zal je deze spray echt waarderen niet alleen als setting spray maar ook als een soort hydraterende spray die je eventjes opdoen wanneer je huid droog aanvoelt.

xxx
Lilussh



1 opmerking: