donderdag 3 september 2015

ELF BUDGET PROOF HIGHLIGHTER

Hi beauty's, 

Langzamerhand verdwijnt de contour trend die ons keer op keer heeft verbaasd. Hij maakt plaats voor een nieuwe trend in het make-up wereldje; Strobing. De beauty liefhebbers zijn klaar met al die lagen make-up en kim kardashian contour filmpjes. De beauty wereld gaat nu massaal voor naturel, jong, gezond en vooral stralend. Tegelijkertijd introduceert de cosmetica industrie the star of the show; de highlighter. De nummer een trending highlighter van dit moment is natuurlijk  BECCA. Dit merk doet voor highlighters wat Anastasia Beverly Hills voor wenkbrauwen doet. Maar allebei de merken zijn niet bepaald budget proof (heel jammer). Make-up artiesten en beauty gurus (deze vallen niet in dezelfde categorie) zijn het er over eens dat het heel lastig, bijna onmogelijk, is om een mooie budget highlighter te vinden. Tegelijkertijd gebruiken veel meisjes witte shimmery oogschaduw als highlighter, in de hoop om dezelfde stralende en jonge look te creëren als Gigi Hadid tijdens de VMA's. 


Vandaag review ik de Elf Baked Blush in de kleur Pinktastic die ik en veel anderen gebruiken als highlighter. Let's see why..



Ik ben gewoon verliefd op deze highlighter. Ik kocht hem omdat Kathleenlights (< klik voor dit filmpje) het hierover had en ik ben er zo blij mee. Deze highlighter heeft een goudroze kleur en hij is precies genoeg gepigmenteerd. De poeder is heel fijn en breekt niet af. De Baked Blush van Elf is verkrijgbaar in vier kleuren, maar dit is de enige kleur die je als highligher kan gebruiken omdat hij zo subtiel is. Wat mij meteen opviel was dat dit product precies op MAC mineralized blush lijkt (25 euro). Het verschil is dat de elf baked blush maar 4 euro kost..... let's take a moment.... Dus om even samen te vatten:
- Goed gepigmenteerd
- Fijne poeder, heel zacht
- Mooie goud/roze kleur die bij alle huidskleuren staat
- Blijft de hele dag opzitten (getest)
- Maar 4 euro!

Ik raad dit product iedereen aan die een budget highlighter zoekt, je kan hem >hier< bestellen. Binnenkort komen er meer reviews over Elf producten. 

xxx
Lilussh 

19 opmerkingen:

  1. Wauw mooie kleur. Is hij in Nederland te koop?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hooi, je kan hem alleen online bestellen. Elf heeft een nederlandse webshop http://www.eyeslipsface.nl/ De verzendkosten zijn 7 euro. Ik heb samen met een vriendin besteld dus we hebben de verzendkosten gedeeld maar het is niet veel omdat alles op de site rond de 3 tot 7 euro kost. xx

      Verwijderen
  2. Jaaa, deze zie ik ook zo vaak voorbij komen bij Kathleen! Ik wil hem heel graag, maar heb al zoveel mooie highlighters ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit! Ik hou echt van highlighters

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor die 4 eurootjes kan je zeker niet sukkelen! De pigmentatie ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige highlighter, elf heeft zulke fijne producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohh die ga ik zeker in overweging nemen!

    love, Turn it inside out

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is mooi! Ben alleen bang dat hij voor mij te licht is :(.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. uuuh wauw! Wat een pigmentatie! En voor 4 euro?! Een koopje ^^ Zeker als die echt zo goed lijkt op die van Mac :O

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is wel heel mooi! Ik zelf gebruik die van MAC, die vind ik ook erg fijn.

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie highlighter! Maar ik zou er nooit mijn hele gezicht mee volsmeren ;) x

    BeantwoordenVerwijderen